سرگذشت تلخ زنی در مشهد که به تله مرد شیطان صفت افتاد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) متناسب‌سازی حقوق بیشترین دغدغه بازنشستگان است آخرین جزئیات درباره نحوه دایمی شدن قرارداد‌های کارگران، مدت زمان بیمه بیکاری و میزانِ حق مسکن تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اگر تیغ ماهی در گلو گیر کرد چه کار کنیم؟ ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟ دمنوش‌هایی که شکم و پهلو را آب می‌کنند | بهترین زمان خوردن دمنوش لاغری چه کسانی نباید آب زرشک بخورند؟ | آب زرشک را چه زمانی بخوریم بهتر است؟ فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران صادر شد+جزئیات و لینک سامانه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استقبال کم فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان تماشای تلویزیون برای چه سنی ممنوع است؟ اسید‌های آمینه به عنوان پیش‌ساز پروتئین‌ها و به عنوان مکمل غذایی «تروما» چهارمین علت مرگ در دنیا  ۱۰ فایده پیاده روی برای سلامت بدن | بهترین زمان پیاده‌روی چه زمانی است؟ بچه‌ها الگوی خوابشان را از والدین می‌آموزند
سرخط خبرها

آتش سوزی یک مجتمع مسکونی در شهرک طالقانی مشهد مهار شد | نجات ۱۰ نفر از میان دود و آتش + تصاویر

  • کد خبر: ۱۲۳۰۳۱
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰
آتش سوزی یک مجتمع مسکونی در شهرک طالقانی مشهد مهار شد | نجات ۱۰ نفر از میان دود و آتش + تصاویر
۱۰ نفر از شهروندان مشهدی در جریان آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در شهرک طالقانی مشهد از میان دود و آتش نجات یافتند.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر عامل آتش نشانی مشهد گفت: دقایقی قبل با دریافت گزارش وقوع آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی و گرفتار شدن ساکنان، ستاد فرماندهی ۲۵ آتش‌نشان و نجاتگر را از ایستگاه‌های ۲۳،۲۵،۴۷ به همراه ۸ دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفاء حریق و امداد و نجات و خودرو ویژه نجات(نردبان ۳۲متری) به محل حادثه در خیابان ارغوان در شهرک طالقانی اعزام کرد.

آتشپاد دوم مجید فرهادی گفت: آتش‌نشانان به محض حضور در محل مشاهده کردند ،آتش سوزی در کابین آسانسور این مجتمع مسکونی ۵ طبقه ۱۰ واحدی رخ داده و این اتفاق منجر به متصاعد شدن دود ناشی از حریق در تمامی طبقات و محبوس شدن افراد در داخل این مجموعه مسکونی شده بود.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد افزود: نجاتگران و آتش نشانان بصورت همزمان ضمن نجات ۱۰ نفر از ساکنان گرفتار در دود و انتقال آنان به مکان امن، اقدام به مهار حریق این محل و جلوگیری از سرایت آتش به منازل در این مجتمع کردند. در این حادثه به کسی آسیبی جدی نرسید و آتش ‌نشانان پس تهویه و رفع دودگرفتگی طبقات این مجموعه مسکونی به ماموریت خود پایان دادند.

تصاویر تصاویر تصاویر تصاویر تصاویر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->